طريقة تشغيل برنامج واتس اب على الكمبيوتر2020 WhatsApp pc

طريقة تشغيل برنامج واتس اب على الكمبيوتر 2020 WhatsApp pc

#تشغيل_الواتس_اب_على_الكمبيوتر بدون برامج, كيفية تشغيل الواتس اب على الموبايل, تشغيل الواتس اب على الكمبيوتر youwave, فتح الواتس اب على الكمبيوتر, كيف اثبت الواتس اب على اللاب توب, فتح الواتس اب من المتصفح,
شرح طريقة تشغيل برنامج الواتساب علي الكمبيوتر 2019/2020
بعد طول إنتظار لمستخدمي برنامج الدردشة الأشهر في العالم واتس اب للنسخة التي تحدثت عنها الشركة منذ أشهر، أعتمدت شركة واتساب طريقة رسمية لتشغيل البرنامج على الكمبيوتر وتأتى هذه الخطوة بعد الطلب المتزايد لتوفير نسخة من برنامج واتس آب تعمل على أنظمة ويندوز والكمبيوتر واللاب توب، ولكن قامت الشركة بإصدار طريقة أفضل وأسهل وهى تشغيل البرنامج من خلال متصفح جوجل كروم الشهير. 
طريقة تشغيل برنامج واتس اب على الكمبيوتر WhatsApp pc
طريقة تشغيل برنامج  WhatsApp pc
"طريقة تشغيل برنامج واتس اب على الكمبيوتر 2020 WhatsApp pc!!
ويسعدنا فى موقع عالم البرامج المجانية أن نقدم لكم زوارنا الكرام شرح تشغيل الواتساب على الكمبيوتر بشكل مبسط. 
تاريخ اخر تحديث : 11 يوليو، 2020.
شرح تشغيل برنامج الواتس اب WhatsApp على الكمبيوتر
تأكد من تثبيت (تنصيب) أخر إصدار من متصفح جوجل كروم على جهاز الكمبيوتر أو اللاب توب الخاص بك حيث إنه المتصفح الوحيد الذى يدعم تشغيل الوتساب على الكمبيوتر حتى الأن.
قم بتثبيت أخر إصدار من برنامج واتس اب على هاتفك المحمول سواء ويندوز فون أو أندرويد او بلاك بيرى ولكن أيفون لا يدعم هذه الخاصية حتى الأن للأسف.
قم بالدخول على هذا الرابط من خلال متصفح جوجل كروم web.whatsapp.com
قم بفتح برنامج الواتس آب على هاتفك المحمول مع التأكد من أن الهاتف متصل بالإنترنت، ثم قم بفتح القائمة الخاصة بالبرنامج سواء من زر الخيارات أسفل اليسار أو من خلال قائمة منسدلة أعلى البرنامج، ومن القائمة قم بإختيار واتس اب ويب WhatsApp Web.
الخطوة الأخيرة قم بتوجيه كاميرا الموبايل إلى شاشة الكمبيوتر لتقوم بمسح الباركود QR الظاهر على شاشة متصفح جوجل كروم ، وبعدها تكون جاهز لإستخدام الواتس آب من خلال جوجل كروم مباشرة.

هذه الخدمة متوفرة حالياً فقط لأجهزة الاندرويد و البلاك بيري والويندوز فون ولا تعمل مع أجهزة آبل آيفون بسبب قيود تفرضها شركة آبل علي التطبيق بحسب ما أعلنت شركة واتس اب.
البرنامج كما ذكرنا لا يعمل دون إتصال الهاتف والكمبيوتر الإثنان معاً بالإنترنت تأكد من تشغيل خدمة الانترنت في الهاتف حتي ترسل وتستقبل الرسائل عن طريق الصفحة.
الطريقة التى تم شرحها فى الأعلى هى الطريقة الرسمية الوحيدة الأمنة والمعتمدة من قبل الشركة المصنعة للبرنامج.
فى حال واجهتكم أى مشاكل فى تشغيل برنامج الواتس آب على الكمبيوتر قوموا بتركها فى التعلقيات بالأسفل وسنقوم بمساعدتكم فى حلها إن شاء الله.

تحميل برنامج واتس اب, شرح, طريقة, طرق, بالصور, بالفيديو, برنامج, تطبيق, واتس اب, واتساب, تشغيل الواتساب, جديد, كيفية, مباشر, أون لاين
فتح الواتس اب بدون رقم, تحميل واتس اب ويب للاندرويد, تشغيل الواتس اب على الكمبيوتر بدون برامج, فتح الواتس اب من المتصفح, تشغيل الواتس اب على الكمبيوتر youwave, واتس اب ويب تجسس, ويب واتس اب, تشغيل الواتس اب على الكمبيوتر بدون هاتف, فتح الواتس اب بدون كود
كيفية تشغيل الواتس اب على الكمبيوتر على حسب نوع هاتفك
هذه الطريقة تعمل علي هواتف الأيفون  والبلاك بيري و الويندوز

لإستخدام برنامج الواتساب على الكمبيوتر مع هاتف الأيفون أو البلاك بيري ، الويندوز ، قم بفتح web.whatsapp.com على جهاز الكمبيوتر عن طريق إستخدام أحد متصفحات الإنترنت  .

-  قم بفتح تطبيق الواتساب على الأيفون من خلال النقر على علامة الواتس بالهاتف ، وإذا كنت في محادثة فيمكنك الإنتقال مرة أخرى إلى شاشة الدردشة الرئيسية .
-  قم بتحديد الإعدادات من خلال القائمة التي بالأسفل وبعد ذلك قم بالدخول إلى برنامج الواتساب ويب من خلال الرابط اعلاه علي جهاز الكمبيوتر وسوف تجد رمز الإستجابة السريع " الباركود " وقم بمسح هذا الرمز ضوئياً من خلال إستخدام هاتف الأيفون الخاص يك وبالتالي سوف يتم فتح برنامج الواتساب في متصفح الإنترنت الذي قمت بإستخدامه على جهازك .
-  الان سوف تتمكن من إستخدام برنامج الواتساب مثلما كنت تستخدمه على هاتفك بالظبط وهنا أيضاً لابد من تسجيل الخروج عند الإنتهاء من الجلسة والتصفح وإرسال الرسائل .
-  يتم تسجيل الخروج من خلال الضغط على القائمة ثلاثية النقاط المتواجده أعلى قائمة الدردشة على يسار الشاشة والنقر على خانة تسجيل الخروج المتواجدة في أسفل القائمة .
وبعد تشغيل واجهة برنامج الواتس اب على جهاز الكمبيوتر الخاص بك لأول مرة سوف يكون لديك  خيار خاص بتشغيل الإشعارات على سطح المكتب وبالتالي سوف يتم تمييز هذا الخيار باللون الأزرق وسوف يتواجد أعلى قائمة الدردشة فإذا كنت ترغب في تشغيل إشعارات سطح المكتب فيمكنك الضغط فوق خانة إعلامات سطح المكتب ومن هنا سوف يظهر لك رسالة منبثقة ومنه سوف يتم طلب منك السماح بإمكانية عرض الإشعارات وهنا يجب الضغط على كلمة السماح ، وهناك طريقة أخرى لتسجيل الخروج في حالة إذا نسيت تسجيل الخروج من جلستك على برنامج الواتس اب الخاص بالكمبيوتر وهذه الطريقة هى ، تسجيل الخروج عبر هاتفك من خلال فتح التطبيق على هاتفك ثم الضغط على فتح شاشة الدردشة وتحديد القائمة ثم الدخول على برنامج الواتساب على جهاز الكمبيوتر وعرض أية أجهزة كمبيوتر قد قمت بتسجيل الدخول منها أو إليها وبعد ذلك قم بتسجيل الخروج من تلك الجلسة وكل تلك الخطوات تصلح للتفيذ من خلال جميع الهواتف .
كما يوجد طرق اخري عبر تحميل برنامج الواتس اب على الكمبيوتر ليكون لديك بشكل دائم علي جهازك دون الحاجه الي استخدم كل هذه الخطوات عند فتحة كل مره اذ كان فقط علي جهازك الشخصي وليس للاستخدام العام حتي لا تتعرض الي اي انتهاء الخصوصية الخاص بك عبر المتطفلين  .
2018-2019-2020-2021-2022-2023-2024
تشغيل الواتس اب على الكمبيوتر بدون هاتف2020
تشغيل الواتس اب على الكمبيوتر بدون هاتف محمول2020
تشغيل الواتس اب على الكمبيوتر بدون برامج
تشغيل الواتس اب على الكمبيوتر بدون هاتف 2018
فتح محادثات الواتس اب على الكمبيوتر2020
تشغيل الواتس على الكمبيوتر برقم الهاتف2020
واتس اب للكمبيوتر برقم التليفون
برنامج تشغيل الواتس على الكمبيوتر2020
موقع لتشغيل الواتساب
استقبال رسائل الواتس اب على الكمبيوتر
طريقة فتح الواتساب بالكمبيوتر
طريقة تشغيل الواتس
واتس اب اون لاين بدون هاتف
تشغيل الواتس اب على الكمبيوتر بدون هاتف 2018
تحميل واتس اب للكمبيوتر برابط مباشر2020
واتس اب للكمبيوتر ويندوز 7
تشغيل الواتس اب على الكمبيوتر بدون برامج2020
فتح واتس اب للكمبيوتر2020
تحميل برنامج الواتس للمحمول2019
تشغيل الواتس اب على الكمبيوتر بدون هاتف محمول2020
فتح محادثات الواتس اب على الكمبيوتر2018
واتساب ويب مراقبة
qwh whatsapp
مميزات واتس اب ويب
حل مشكلة واتس اب ويب
شفرات واتساب
باركود الواتس اب للايفون
الرمز الشريطي للواتس اب
وبرنامج واتساب
تحميل واتساب للمحمول2019
تنزيل واتساب الذهبي للكمبيوتر2020
الواتس الخاص بي
تنزل وساب

واتس اب للكمبيوتر برقم التليفون تسجيل الدخول2020
How to run WhatsApp program on the computer 2020 WhatsApp pc

# Turn on WhatsApp on the computer without programs, how to run WhatsApp on the mobile, run WhatsApp on the computer youwave, open WhatsApp on the computer, how to install WhatsApp on the laptop, open WhatsApp from the browser,
Explain how to run WhatsApp on the computer 2019/2020
After a long wait for the users of the most famous chat program in the world for WhatsApp for the version that the company talked about months ago, WhatsApp adopted an official method to run the program on the computer and this step comes after the growing demand to provide a copy of the WhatsApp program that works on Windows, computer and laptop systems, but it The company is issuing a better and easier way which is to run the program through the famous Google Chrome browser.
How to run WhatsApp on the computer WhatsApp pc

How to run WhatsApp pc

"How to run WhatsApp on the computer 2020 WhatsApp pc !!
We are pleased on the site of the free software world to offer you our valued visitors an explanation of running WhatsApp on the computer in a simple way.

Explain the operation of WhatsApp program on the computer
Make sure to install (install) the latest version of Google Chrome on your computer or laptop as it is the only browser that supports running WhatsApp on your computer so far.
Install the latest version of WhatsApp on your mobile phone, whether it is Windows Phone, Android or BlackBerry, but iPhone does not support this feature unfortunately yet.
Log in to this link through the Google Chrome browser web.whatsapp.com
Open the WhatsApp program on your mobile phone, making sure that the phone is connected to the Internet, then open the program's menu, either from the options button in the bottom left or through a drop-down menu at the top of the program, and from the list, choose WhatsApp Web.
The last step, direct the mobile camera to the computer screen to scan the QR barcode shown on the screen of Google Chrome, and then you are ready to use WhatsApp through Google Chrome directly.

This service is currently only available for Android devices, BlackBerry and Windows Phone and does not work with Apple iPhone devices due to restrictions imposed by Apple on the application, according to what WhatsApp announced.
The program, as we mentioned, does not work without the phone and the computer connecting the two together to the Internet. Make sure to turn on the internet service on the phone in order to send and receive messages through the page.
The method described above is the only official, secure and approved method by the program manufacturer.
If you encounter any problems running the WhatsApp program on the computer, leave it in the comments below and we will assist you in solving it, God willing.

Download the WhatsApp program, explanation, method, methods, with pictures, by video, program, application, Whatsapp, WhatsApp, WhatsApp operation, new, how, directly, Online
Open WhatsApp without number, download WhatsApp Web for Android, run WhatsApp on the computer without programs, open WhatsApp from the browser, run WhatsApp on the computer for youwave, WhatsApp web spy, whatsapp web, run WhatsApp on the computer without a phone, Open WhatsApp without code
How to run WhatsApp on the computer, depending on the type of your phone
This method works on iPhone, Blackberry and Windows phones

To use WhatsApp on your computer with your iPhone, BlackBerry, or Windows, open web.whatsapp.com on your computer by using a web browser.

- Open the WhatsApp app on iPhone by clicking on the WhatsApp icon on the phone, and if you are in a conversation you can switch back to the main chat screen.
- Select the settings through the list below and after that enter the WhatsApp Web program through the link above on your computer and you will find the quick response code "barcode" and scan this code through the use of your iPhone phone and thus the WhatsApp program will be opened In the internet browser that you used on your device.
- Now you will be able to use the WhatsApp program just as you were using it on your phone, exactly. Here, too, you must log out when you finish the session, browse and send messages.
- Logout is done by clicking on the three-point menu located at the top of the chat list to the left of the screen and clicking on the logout box at the bottom of the list.
After running the WhatsApp interface on your computer for the first time, you will have an option to turn on notifications on the desktop, and therefore this option will be highlighted in blue and it will be located at the top of the chat list. If you want to turn on desktop notifications, you can click on the Surface Notifications box The office and from here will show you a popup message and from it you will be asked to allow the ability to display notifications and here you must click on the word allowance, and there is another way to log out in case you forgot to log out of your session on the computer's WhatsApp program and this method is, log out via H Unpack by opening the application on your phone, then clicking on the open chat screen, selecting the menu, then logging in to the WhatsApp program on the computer and viewing any computers that you have logged in from or into it, and then log out of that session and all these steps are valid for implementation through all Phones.
There are also other ways by downloading the WhatsApp program on your computer so that you have a permanent status on your device without the need to use all these steps when opening each time as it was only on your personal device and not for general use so that you are not exposed to any end of your privacy through intruders.

التحميل مجانا

An

المتابعون

الصفحات

صفحتنا على فيسبوك